Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Η εξομολόγηση ενός αξιωματικού που υπηρέτησε στο Αφγανιστάν για πάνω από 2 χρόνια. Τι λέει για τους λαθρομετανάστες και τις ΜΚΟ!

Πριν δείτε τις φωτογραφίες, και τις πληροφορίες για τους λαθρομετανάστες και τις ΜΚΟ θα ήθελα να κάνω μια εισαγωγή σχετικά με το Αφγανιστάν,όπως μου το διηγήθηκε ένας αξιωματικός που υπηρέτησε εκεί για πάνω από 2 χρόνια.

Θα τα γράψω όπως ακριβώς μου τα είπε.



Θα ήθελα ακόμα να επισημάνω ότι ο συγκεκριμένος αξιωματικός ( μου ζήτησε να κρατήσω μυστική την εθνικότητα του και το όνομα του) αν και έχει δει πολλούς συναδέλφους του στρατιώτες νεκρούς,από τις σφαίρες και τις επιθέσεις από καμικάζι ζωσμένους με c4 εκρηκτικά,ποτέ δεν μου μίλησε απαξιωτικά και προσβλητικά για τους Αφγανούς.

Ίσα ίσα που όπως κατάλαβα τρέφει μια περίεργη συμπάθεια για τους Αφγανούς.




Αφγανιστάν

Μιλάμε για ένα κράτος που οι Ταλιμπάν και ο ιερός νόμος το σταμάτησαν χρονολογικά και τεχνολογικά κάπου μεταξύ του μεσαίωνα και του 18 αιώνα.

Οι άνθρωποι είναι πάμφτωχοι και πολύ χαμηλού μορφωτικού επιπέδου.

Οι γυναίκες ακόμα και τώρα πολύ δύσκολα κυκλοφορούν στην πόλη ή στα χωριά.





Είναι πάντα στο σπίτι ή στις δουλείες των συζύγων τους για να κάνουν χαμαλοδουλειές Αν βγουν έξω από το σπίτι χωρίς λόγο θα έχουν μεγάλα προβλήματα από τους συζύγους τους,που έχουν και άλλες 2-3 γυναίκες.

Είναι πιό εύκολο για ένα Αφγανό να βρει και να παντρευτεί γυναίκα,παρά να αγοράσει μια κατσίκα. Εκεί η γυναίκα θεωρείται αντικείμενο,και δεν έχει καμία αξία για την ανδροκρατούμενη κοινωνία των Αφγανών που οι περισσότεροι διατηρούν ακόμα μια περίεργη σχέση μεταξύ αγάπης και μίσους για τους αντάρτες Ταλιμπάν.








Πάρτε και μια γεύση από τα καταστήματα της Καμπούλ..



Σε αυτή την κατάσταση βρίσκετε το 78% με 85% του πληθυσμού της Κα



Σε αυτή την κατάσταση βρίσκετε το 78% με 85% του πληθυσμού της Καμπούλ.
Υπάρχουν όμως και χειρότερα,μόλις βγεις από την Καμπούλ και πας προς τα περίχωρα και τις μικρότερες κοινότητες του Αφγανιστάν,οι άνθρωποι ζουν στις πιο άθλιες συνθήκες που θα μπορούσε να ζήσει ανθρώπινο ον.

Σε σπίτι φτιαγμένα από λάσπη άμμου χωρίς τσιμέντο.Για σκεπές έχουν τσίγκους κρατημένους με πέτρες για να μην τους παίρνει ο αέρας.Με τις πρώτες δυνατές βροχές τα αμμόσπιτα λιώνουν και τα ξαναφτιάχνουν πάλι με τον ίδιο τρόπο.

Είναι χαζό,αλλά οικονομικό..(εδώ γελάει)




Αυτό που βλέπετε στην φώτο από κάτω είναι 2 περιβολάκια με χασίς που είναι σε εμφανή σημείο στον δρόμο..Στο Αφγανιστάν το εμπόριο η πώληση και η χρήση ναρκωτικών είναι νόμιμη.Χασίς,ηρωίνη και όλα τα υποκατάστατα τους τα βρίσκεις πάρα πολύ εύκολα.



Η εύρεση οποιουδήποτε όπλου είναι εξίσου πάρα πολύ εύκολη.Με περίπου 50 ή και 70 δολάρια αγοράζεις καλάσνικοφ.Εκεί ακόμα και μικρά παιδιά ξέρουν να χειρίζονται όπλα.

Αλλά όμως χρησιμοποιούνται και για όλες τις δουλειές,σαν σκλάβοι.

Ακόμα και για ασπίδες σε τρομοκρατικά χτυπήματα.



Από κάτω βλέπετε ένα χωριό που κατέστρεψαν οι Ταλιμπάν,αφού πρώτα σκότωσαν τους γονείς,έπειτα απήγαγαν τα μικρά παιδιά για να τα χρησιμοποιήσουν για διάφορους λόγους.Ανάλογα με το τι προσόντα έχει το καθένα απ' αυτά.



Οι τρύπες στο τοίχο είναι από σφαίρες αυτόματου όπλου,καθώς έγινε έφοδος μέσα στα σπίτια των αμάχων.



Στην πόλη της Καμπούλ πηγαίνουν συχνά πολλοί πλούσιοι Σαουδάραβες,εκεί γίνονται και τα μεγάλα ντιλ για αγορές ανθρώπων.

Λένε πολύ συχνά κάποιοι από τις ΜΚΟ ότι αυτοί οι άνθρωποι που φεύγουν από την χώρα τους πουλήσαν τα πάντα για να μαζέψουν λεφτά και να έρθουν στην Ελλάδα ή και σε κάποιο άλλο κράτος.

Ψέματα.

Ή ίσως δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα.

Διαβάστε πως ακριβώς γίνετε...

Η αγορά ανθρώπων σύγχρονων σκλάβων είναι πολύ επικερδής επιχείρηση στην ανατολή. Πακιστάν και Αφγανιστάν είναι χώρες που η πείνα και η δυστυχία αναγκάζει κάποιους να πουληθούν οι ίδιοι ή να πουλήσουν τα παιδιά τους για λίγα δολάρια. Μόνο και μόνο για να επιβιώσει η υπόλοιπη οικογένεια.

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΔΙΑΚΙΝΗΤΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ...
HUMAN TRAFFICKING

Ο στρατιώτης έχει συλλάβει και ανακρίνει μαζί με Αφγανούς στρατιώτες,πάνω από 10 φορές άτομα που μετέφεραν σε φορτηγά νέους και παιδιά(Αφγανούς και Πακιστανούς των συνόρων),που τα είχαν πρώτα αγοράσει από τις οικογένειες τους με 1500,2000 δολάρια σαουδάραβες ή ταλιμπάν,και τα μαζεύαν σε μικρά στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Από εκεί όταν μαζέψουν ένα συγκεκριμένο αριθμό ατόμων,τους προωθούν σε συνεργασία με Tούρκους της ίδιας "μαφιόζικης οργάνωσης" human trafficking για να τους περάσουν στο τουρκικό έδαφος.

Με το που θα φτάσουν στην Ευρώπη θα πρέπει να αρχίσουν αμέσως με οποιοδήποτε τρόπο αν δεν είναι σε μεγάλη οργάνωση (παρεμπόριο,καθαριστές τζαμιών,ναρκωτικά) η επιστροφή του κεφαλαίου αγοράς συν τους τόκους,αλλιώς κάποιος από την οικογένεια του ή και ολόκληρη θα πεθάνει.

Εδώ όμως υπάρχει και κάτι που διαφεύγει από όλους μας.

Ότι αυτό το χρήμα κάνει κύκλους και καταλήγει πάλι στα ίδια χέρια.ΠΩΣ?

Πολύ απλά.

Μια σοβαρή οργάνωση δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

Αυτά τα 1500 ή 2000 ευρώ αν υπήρχε μια σωστή πολιτική από τα κράτη που δέχονται όλους αυτούς τους λαθρομετανάστες από την ανατολή,θα ήταν χαμένα λεφτά.

Και έτσι αποφάσισαν να ενισχύσουν οι ίδιοι οι σαουδάραβες τις ΜΚΟ (τράπεζες,εταιρείες Αραβικών συμφερόντων κλπ) που πριν από λίγα χρόνια δεν είχαν καμία ισχύ,αν εξαιρέσουμε μόνο την Green Peace,οι υπόλοιπες ήταν απλά πολύ μικρές αναφορές σε εφημερίδες,ενώ το ίδιο πρόβλήμα υπήρχε και με λαθρομετανάστες από το πρώην σοβιετικό μπλοκ (Αλβανία,Ρουμανία,Ρωσία,Ουκρανία κλπ).

Ενισχύοντας όμως τις ΜΚΟ,και μερικές άλλες οργανώσεις που δρουν με πιο σκληροπυρηνικό τρόπο,δημιούργησαν ένα τείχος μη επαναπατρισμού των λαθρομεταναστών.

Επιπλέον ανάμεσα στους λαθρομετανάστες έχουν εισέλθει και οι κατά τόπους παρατηρητές των human trafficking οργανώσεων που δεν εργάζονται ποτέ,απλά σχεδιάζουν τις δουλειές και τακτοποιούν τις ανά λαθρομετανάστη εκκρεμότητες (π.χ φόνοι,χρέη κλπ) ακόμα και σε περίπτωση που κάποιοι πρέπει να προωθηθούν σε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα,για να πάρουν την θέση τους οι "καινούργιοι" που έρχονται.




ΑΘΗΝΑ

Από τις βόλτες που έκανα στο κέντρο της Αθήνας διαπίστωσα πως υπάρχουν αρκετοί Αφγανοί. Τις πληροφορίες τις έχω μάθει στην Καμπούλ από Αφγανούς..

Σε όλη την Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλοί αξιωματικοί Ταλιμπάν που δραστηριοποιούνται στο εμπόριο ναρκωτικών,όπλων,διακίνηση ανθρώπων και την πορνεία. Ειδικά εδώ στην Αθήνα έχουν φτιάξει και ιδιωτικούς στρατούς από φανατικούς ισλαμιστές,που είναι έτοιμοι να πεθάνουν για να μην τους ακουμπήσει κανένας.

Ζουν σε πολύ φτωχικά σπίτια για να μην προκαλούν,αλλά και γιατί τα χρήματα που βγαίνουν από τις βρομοδουλειές που κάνει ο ιδιωτικός στρατός τους,πηγαίνουν πίσω στην οργάνωση. Ας ευχηθώ να μην συμβεί κάτι και ξεσηκωθούν εδώ στην Ελλάδα.

Έχετε βάλει μια ωρολογιακή βόμβα μέσα στην χώρα σας.Αν συμβεί κάτι και ενοχληθούν,σε 3 με 5 ώρες η Αθήνα θα γίνει κόλαση.Είναι εκπαιδευμένοι και χρησιμοποιούν τα C4 εκρηκτικά εκεί που δεν το περιμένει κανείς.

Εδώ βλέπετε την καταστροφή εκρηκτικών που κατασχέθηκαν από φορτηγό Πακιστανού που είχε περάσει τα σύνορα.Προορισμός Καμπούλ.Τα είχε καλύψει ανάμεσα σε τρόφιμα..και κουτιά οικιακών συσκευών.




Πόσες μέρες είσαι εδώ στην Αθήνα,και τι σου άρεσε πιο πολύ..

Είμαι 12 μέρες,έχω δει τα καλύτερα μνημεία.Το όνειρο μου ήταν πάντα να δω από κοντά την Ακρόπολη.

Όταν πήγαινα σχολείο,είχαμε ένα καθηγητή που ήταν λάτρης της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας και μεγάλος φιλέλληνας.Αυτός μου έμαθε εμένα και σε πολλά άλλα παιδιά,να αγαπάμε και να σεβόμαστε την Ελλάδα και την προσφορά της στον πολιτισμό και την Δημοκρατία.Άλλωστε αν δεν υπήρχε η Δημοκρατία,ακόμα θα ζούσαμε στον μεσαίωνα.




Μου άρεσε λοιπόν η Πλάκα και το Θησείο.Τουριστικά μέρη,αλλά μου άρεσαν επειδή έχουν την επιρροή και την αύρα της Ακρόπολης.Ακόμα μου άρεσαν οι παραλίες σας.

Το κέντρο της Αθήνας δεν μου άρεσε καθόλου.Είναι ένα χάος.Και δεν αναφέρομαι μόνο για τους μετανάστες,αυτοί συμπληρώνουν το πολεοδομικό και το κυκλοφοριακό χάος στο κέντρο σας.

Η αστυνομία σας όμως θα έπρεπε να εξηγήσει στον κόσμο,για ποιο λόγο αφήνει άγνωστους ανθρώπους χωρίς χαρτιά να γκετοποιούν περιοχές,και το χειρότερο να γκετοποιούν την καρδιά μιας πρωτεύουσας.

Στην χώρα μου είναι χρέος του κάθε πολίτη να καταγγείλει την όποια παρανομία διαπιστώνει,ακόμα και την αυθαιρεσία του κράτους εις βάρος πολιτών.Εδώ βλέπω ότι πολλοί άνθρωποι είναι αδιάφοροι για το τι συμβαίνει δίπλα τους.Γενικώς βλέπω ότι αυτό συμβαίνει εδώ με εσάς τους νέους Έλληνες,λειτουργείται σαν άτομα και όχι σαν οργανωμένη κοινωνία.Στην χώρα μου οι Έλληνες που γνωρίζω είναι πιο οργανωμένοι,στηρίζουν και βοηθούν πολύ ο ένας τον άλλον.

Εδώ όμως δεν το βλέπω να συμβαίνει.

Πιστεύεις ότι οι ισλαμιστές λαθρομετανάστες,θα μας δημιουργήσουν έξτρα πρόβλημα στην Ελλάδα.

Αυτό είναι σίγουρο.Ενώ σαν άνθρωποι είναι ευγενικοί και φιλόξενοι,όταν όμως πιστέψουν ότι θίγονται ή όταν πάρουν την καθοδήγηση από τα δικά τους θρησκευτικά κέντρα γίνονται αγνώριστοι.

Σκοτώνουν,βιάζουν,βιαιοπραγούν στο όνομα του Αλάχ.Δεν τους νοιάζει η ζωή τους,μόνο να φέρουν εις πέρας τις οδηγίες που έχουν.Πιστεύουν ότι τους πει ο κάθε ιερέας τους.ότι δηλαδή θα πάνε στον παράδεισο και θα έχουν 4-5 γυναίκες,και όλα τα καλά που δεν είχαν στην ζωή τους.

Δεν έχουν και τόσο καλή σχέση με τους ανθρώπινους νόμους,η θρησκεία είναι ο νόμος τους.

Όπως είναι τα πράγματα αυτή την στιγμή δεν υπάρχει περίπτωση να τους εντάξει καμία σύγχρονη κοινωνία μέσα της.Δεν τους ενδιαφέρει άλλωστε.

Στο Αφγανιστάν τιμωρούνται βάση των θρησκευτικών νόμων.Αν κλέψεις κάτι σου κόβουν το χέρι. Τις γυναίκες τις λιθοβολούν για την συμπεριφορά τους.Ακόμα και σπορ αν κάνει κάποιος θεωρείται προσβολή.

Ίσως σε 20 με 30 χρόνια,που θα αλλάξει η γενιά αυτή,μπορεί να γίνει.Τώρα όμως όχι.Θα έχετε σοβαρό πρόβλημα μόλις φτιάξουν τις δικές τους οργανωμένες κοινότητες.

Επειδή όμως έχετε σοβαρό πρόβλημα (από τα λίγα που είδα αλλά κατάλαβα πολλά) δεν θα μπορέσετε να τους στείλετε πίσω.Εδώ θα μείνουν οι περισσότεροι.Για να τους εντάξετε στην κοινωνία σας, το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να βρείτε τους καθοδηγητές τους,αυτοί είναι η ρίζα του κακού.

Διώξτε τους.

Τους υπόλοιπους που θα μείνουν να προσπαθήσετε να τους ενημερώσετε για τις διαφορές του πολιτισμού σας με τον δικό τους,και να τους πει το κράτος ότι αν δεν είναι νομότυποι και φιλήσυχοι,θα φεύγουν πίσω για τις πατρίδες τους.

Μου είπες πως σε είχαν χτυπήσει σοβαρά,μπορείς να μου πεις το περιστατικό..



Ναι ήταν στους πρώτους μήνες της θητείας μου στο Αφγανιστάν..
Η ομάδα μου ήταν περιπολία λίγο έξω από την Καμπούλ,μας μετέφεραν με σινούκ σε χωριό φάντασμα(δεν είχε καθόλου κατοίκους) για να ψάξουμε για κρυμμένα όπλα και εκρηκτικά των Ταλιμπάν.
Όλα έδειχναν ήσυχα,από τις θερμοκάμερες δεν υπήρχε δείγμα από άνθρωπο ή ζώο.
Κατεβήκαμε από το σινούκ και προχωρήσαμε προς τα ερειπωμένα σπίτια.

Ξαφνικά ακούστηκαν ριπές από όπλο.Ξαφνικά βλέπω αίμα να βγαίνει από τα πλευρά μου.Έπεσα κάτω.Δεν πονούσα στην αρχή,αλλά άρχισα να κρυώνω..Έτρεμα.

Με τραβήξανε οι δικοί μου πιο πέρα να καλυφτώ.Πήγαμε πίσω από ένα πηγάδι.
Άρχισαν να ρίχνουν όλοι προς τα ερειπωμένα σπίτια να χτυπήσουν τον ελεύθερο σκοπευτή.

Ο γιατρός της ομάδας είναι από πάνω μου.Μου λέει να μην κουνιέμαι και να μείνω ήρεμος.

Αρχίζουν όλα να γυρνούν στο μυαλό μου.

Τι διάλο θέλω εγώ εδώ? Γιατί να διαλέξω να γίνω στρατιωτικός?

Η κόρη μου θα μείνει χωρίς πατέρα..

Χτυπήθηκα από σφαίρα M4. Σίγουρα το είχαν πάρει από νεκρό αμερικανό στρατιώτη..

Τότε το μόνο που ήθελα ήταν να μιλήσω με κάποιον δικό μου,νόμιζα ότι θα πεθάνω,δεν μπορούσα κουνήσω τα πόδια μου,έκλαιγα,θυμήθηκα την μάνα μου.....

Μόνο στην μάνα μου θέλω να μιλήσω,αυτή μόνο θα καταλάβει.

Πιάνω το κινητό μου τηλέφωνο.

Από την άκρη της γραμμής ακούγεται μια γνωστή γλυκιά φωνή...μαμά εγώ είμαι,μην κλάψεις, πεθαίνω, έχω χτυπηθεί άσχημα, θέλω να με στηρίξεις όση ώρα ακόμα ζήσω, ήθελα να σε ακούσω..
Έχασα τις αισθήσεις μου,βρέθηκα να ξυπνάω σε θάλαμο νοσοκομείου,δίπλα μου ένας χωρίς πόδι,έκλαιγε.Eγώ πως είμαι τα έχω τα πόδια μου?....Φιου δόξα το Θεό ευτυχώς είμαι αρτιμελής.



Εικόνες από άγημα νεκρής ακουλουθίας Καναδού στρατιώτη.Σε αυτά τα αγήματα πρέπει να πηγαίνουν όλοι,από όλα τα στρατεύματα που βρίσκονται στην Καμπούλ,για φόρο τιμής στον νεκρό στρατιώτη.



Τα βιβλία που βλέπετε είναι οι βιογραφίες του κάθε νεκρού στρατιώτη. Αυτό ως ελάχιστος φόρος τιμής από την κεντρική διοίκηση του Καναδέζικου στρατού.

Έμεινα 2 μήνες στο νοσοκομείο μέχρι να αισθανθώ πάλι έτοιμος να γυρίσω στο στρατόπεδο μας.

Γύρισα και βγήκα πάλι έξω,να ξεπεράσω τον φόβο του τραυματισμού.

Στην νέα αποστολή ήρθανε και δύο"νέοι",ξανά σφαίρες από σκοπευτές,αυτή την φορά από πολλά σημεία.Οι νέοι κλαίγανε,φωνάζανε να τους σώσει ο Θεός.Δεν έγινε όμως.Ο Θεός είναι πολύ απασχολημένος τελευταία.Και οι 2 νεκροί,ο ένας πέθανε στα χέρια μου.

Σιχάθηκα τους Αμερικάνους στρατιώτες οδηγούς των βαρέων οχημάτων,χτυπάνε κόσμο για πλάκα,αν μπεις μπροστά στο όχημα,ακόμα και στρατιώτης να είσαι θα σε πατήσουν.Δεν σταματάνε για τίποτα.

Σκότωσε ένα παππού που δεν πρόλαβε να περάσει τον δρόμο. Δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου. Είπε μόνο ένα ουοου extra points και γέλαγε.

Τα έβλεπα από την θέση του συνοδηγού.Ντρέπομαι που δεν μπόρεσα να κάνω κάτι.
Είπα θα αντέξω,χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για την οικογένεια μου.
Αλλά τελικά δεν έγινε έτσι.
Έχασα και την οικογένεια μου,αλλά και την ψυχή μου,για λίγα περισσότερα δολάρια.

Το τελειωτικό χτύπημα ήρθε όταν είδα τον καλύτερο μου φίλο να πεθαίνει.

Ξεκίνησε ένα ελικόπτερο να πάει τους αδειούχους στο αεροδρόμιο.Με το που σηκώθηκε λίγα πόδια χτυπήθηκε από ρουκέτα και εξερράγη στον αέρα.Μέσα ήταν 5 στρατιώτες ( 2 γυναίκες) και 2 πιλότοι του ελικοπτέρου.Ο φίλος θα πήγαινε να δει την έγκυο γυναίκα του.

Όλη την μέρα δεν μπορούσα να ηρεμήσω,Έπινα συνέχεια,έκλαιγα,έβριζα..

Ήρθε ο ιερέας της μονάδας.Μου μίλησε..με ηρέμησε.Φοβήθηκαν όλοι ότι κάτι κακό θα έκανα.Με συμβούλεψε και με έβαλε σε σκέψεις. Όταν γύρισα στον θάλαμο,πολλά είχαν αλλάξει μέσα μου,δεν αισθάνομαι πια μίσος,μόνο θλίψη.Βλέπω εφιάλτες σχεδόν κάθε βράδυ.Πήρα ένα μήνα άδεια να δω την οικογένεια μου.Δεν μου βγήκε σε καλό.Χώρισα με την γυναίκα μου,δεν άντεχε να με βλέπει έτσι.Φοβάται.Την καταλαβαίνω.Δεν αισθάνομαι το ίδιο άνετα στο σπίτι,όσο στην Καμπούλ.Άρχισα να κάνω ψυχοθεραπεία,να σταματήσουν οι εφιάλτες.

Κάποτε θα το ξεπεράσω.Αγαπώ ακόμα την γυναίκα μου και την θέλω κοντά μου.Ελπίζω κάποια μέρα η κόρη μου να καταλάβει τι έγινε.Τα κρατάω όλα σε αρχείο.Φώτος,βίντεο,ηλεκτρονικό ημερολόγιο.




Ελπίζω εσείς στην Ελλάδα να μην χρειαστεί να πολεμήσετε.Ο πόλεμος δεν πια δίκαιος,όπως παλιά.

Τώρα πια δεν υπάρχουν ήρωες,ούτε Λεωνίδας.Δεν υπάρχει ανθρωπιά,και "τιμή" (Honor) έχουν χαθεί μέσα στον χρόνο και σε παλιά λογοτεχνικά βιβλία.

Θα γυρίσω πάλι σε λίγους μήνες στην Ελλάδα,θέλω να γυρίσω τα νησιά σας.Χρειάζομαι ηρεμία και να ξεχάσω..

Σας εύχομαι τα καλύτερα.

1 σχόλια:

xlpharmacy είπε...

Μου μίλησε..με ηρέμησε.Φοβήθηκαν όλοι ότι κάτι κακό θα έκανα.Με συμβούλεψε και με έβαλε σε σκέψεις. Όταν γύρισα στον θάλαμο,πολλά είχαν αλλάξει μέσα μου,δεν αισθάνομαι πια μίσος

Δημοσίευση σχολίου